Saturday, November 19, 2011

20 November @ oum seremban...



hari ni tutorial ke-4...menandakan kelas terakhir untuk semester ini. tak silap aku dah dekat 6 tahun aku jadi tutor di oum, seremban..syukur...


ingat lagi masa first time mengajar di bangunan lama, dewan perniagaan melayu seremban...dok pikul laptop, lcd projektor ngan extension plug...pas tu mendaki tangga ke kelas, nak patah bahu aku rasa...


tapi skrg di bangunan baru, semua dah tersedia, bwk jer laptop sendiri pas tu plug in jer...


dah ramai 'anak didik' aku di oum nih...ada yang ingat aku lagi, tegur jugak la...hehehe...masih ingat kat aku....tqvm...


bulan disember cuti semester plak....cuti sebulan, nampak gaya kena turun padang usahakan projek serai...harap2 sukses...

No comments:

MAJLIS AMANAH RAKYAT

MAJLIS AMANAH RAKYAT
Employer